Des de la creació de l’iPhone 3G
l’any 2007, hi ha hagut una revolució en el desenvolupament del software i en
la forma d’interactuar en Internet. Per
a explicar la popularitat d’aquests aparells, Grossman assenyala com a parts
més importants el disseny, la tecnologia tàctil, i la plataforma que utilitzen
(Android, iOs...). A més a més, té molta importància l’estratègia utilitzada
per les diferents empreses.
Pel que fa a les aplicacions
mòbils, en l’àmbit de l’educació és molt important el fet que aquestes siguen
multiplataforma, de manera que es puguen utilitzar en dispositius diferents.
Per altra part, hi ha una sèrie d’aplicacions
o apps considerades imprescindibles per als estudiants tant per a tasques
ofimàtiques clàssiques (Google Mobile App), per a la gestió de tasques diàries
(Remember the milk), de productivitat (Evernote), de gestió i curació de
continguts (Twitter), de comunicació (WhatsApp), i per al tractament
audiovisual (Instagram). A més a més, hem de saber que a l’hora d’elegir una
aplicació haurem de tindre en compte aspectes com el valor del contingut, la
usabilitat, el disseny, el suport web, la interoperabilitat i si són obertes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada